Excel és Access alapú fejlesztések



Kiépítés | Optimalizálás és automatizálás | Integráció

Excel és Access környezet kiépítése

Komplex megoldások Excel alapokon

Áttekintés

Az Office, és a benne levő alkalmazások, mint az Excel és az Access, a teljes vállalati szféra legismertebb és legelterjedtebb programcsaládja. A létrehozott táblák, adatbázisok és grafikonok több millió cég mindennapi ügymenetét könnyítik meg. A rendelkezésre álló lehetőségek azonban túlmutatnak a táblákon, adatokon és függvényeken, és akár automatizált alkalmazások is készíthetők benne. A Hexarit csapata segít kiaknázni a lehetőségeket.

Előnyök

  • Gyors megoldás a hatákonyság javítására.
  • Mindenki számára ismert szoftverkörnyezet.
  • Költséghatékony megoldás, Office licence elég hozzá.

Excel alapú folyamatok optimalizálása és automatizálása

Hozza ki a legtöbbet meglevő rendszereiből

Áttekintés

Ha cége már rendelkezik Excel alapú automatizált megoldásokkal, azok optimalizálával jelentősen növelhető ezen megoldások hatékonysága és funkcionalitása. Felhasználóbarát felületekkel a folyamatok gyorsíthatók, és növelhető a dolgozói elégedettség.

Előnyök

  • Tisztább és átláthatóbb kódok.
  • Falhasználóbarát felépítés.
  • Magas szintű automatizálság.

Integráció

Kapcsolja össze alkalmazásait adatbázis és felhő megoldásokkal

Áttekintés

Gyakran merül fel kritkaként az Excel és Access alapú programok esetén a több felhasználó nehézkes kezelése és a más programokkal való integrálhatóság. Erre nyújtanak megoldást az adatbázis vagy felhő alapú automatizált Excel alkalmazások, melyek folyamatos interakcióban vannak egy csatlakozó adatbázissal, és az Excel vagy Access csak frontend-ként funkcionál. Az így létrehozott adatbázis más programokkal és technológiákkal is elérhető, a használat nem korlátozódik az Excelre és az Accessre.

Előnyök

  • Lehetővé teszi a különböző rendszerek összekapcsolását.
  • Több felhasználó egyidejűleg tud dolgozni a kialakított rendszerben.
  • Adatok tárolása biztonságosabb, mintha azt fájlokban tennék.

Pörgesse fel a digitális transzformációt



Hexarit Excel megoldásaival

Automatizált adatgyűjtés és kiértékelés

A vállalatok működése során a versenyképes működéshez mára szektortól függetlenül elengedhetetlen az üzleti információk és adatok visszagyűjtése, és az így kapott adatok kiértékelése.

A digitális transzformáció egyik kulcsa, hogy a cégek a keletkezett adatokat gyűjteni és használni tudják, és azok hozzáadott értéket képviseljenek a cégek működése során. Ebben segítenek a Hexarit alkalmazásai.

Adatvizualizáció

A gyűjtött adatokhoz való egyszerű hozzáférés kiemelt fontosságú az adatalapú alkalmazások esetén, hogy az ügyfeleknek pár kattintással elérhetők legyenek az adatok és akár valós idejű követéssel intézkedéseket és döntéseket lehessen hozni.

Az adatvizualizáció során a funkcionalitás mellett kiemelt figyelmet fordítunk az esztétikus megjelenésre, és a felhasználóbarát működésre.

Adatbázis kezelés

Az adatbázisok helyes struktúrálása, továbbá az adatok és táblák folyamatos karbantartása a sikeres fejlesztés egyik kulcsa, melynek a termék életciklusára teljes egészében kihatása van, a fejlesztéstől a projekt utókövetéséig.

A Hexarit kiemelt figyelmet fordít minden applikációfejlesztés során a projektek átadás utáni karbantartására és támogatására, melynek szerves részét képezi az applikációhoz köthető adatbázisok karbantartása és szükség esetén tisztítása.

Kapcsolat


Lépjen velünk kapcsolatba!



Információ

Low-code és egyedi fejlesztésű megoldások üzleti és ipari folyamatok mendzselésére. Szoftverfejlesztés, Power Platform fejlesztés, BI megoldások és adatbázis szolgálatások egy kézből.

hexarit-logo